Cmotions Academy

Adviesvaardigheden Expert

Vertrouwen kunnen opbouwen is de basis voor iedere werkrelatie en het succes daarvan. Centraal in dit aanbod voor dit niveau staat dan ook het ontwikkelen van leiderschaps- en ‘ondernemende’ vaardigheden met als doel vertrouwen te ontwikkelen in de werkrelatie met zowel de klant als de professionals in het team. Richting kunnen geven en leidend zijn, zowel intern als extern.

Deze training kent een zeer praktisch karakter. Veel simulaties en met name reflecties op jouw performance. In deze training is veel ruimte om te differentiëren naar persoonlijke leervragen.

Doelgroep

Kenmerkend voor deze doelgroep is dat ze werken meer op afstand van de pure operationele uitvoering. Van hen wordt verwacht dat ze een team van professionals kunnen motiveren en resultaatgericht kunnen aansturen. Zij leiden hun team. Ze moeten zich als ‘partner in business’ in de brede zin profileren binnen hun organisatie. Daarnaast wordt van hen verwacht dat ze ondernemend zijn. We verwachten brede en diepe basis hebben in gespreksvoering en het creëren van waarde vanuit de inhoud.

Programma

De training start met een persoonlijke intake tussen deelnemer en trainer. Aan de hand van een aantal voorbereidingsvragen stellen we de focus en gewenste resultaten vast. Het traject bestaat vervolgens uit een trainingsdag en 2 keer een opvolgend trainingsdagdeel (tussenruimte van 5 weken). Tussentijds zijn er 2 individuele coachgesprekken tussen trainer en deelnemer. Iedere deelnemer werkt in dit traject aan een actuele businesscase. Daarmee wordt de training een ‘business-lab’ met als doel concrete resultaten in de business te realiseren.

Telefonische intake
Voorafgaand aan de eerste dag heb je met de trainer een telefonische intake waarbij je jouw specifieke leerdoelen kunt bepalen.

Dag 1 | workshop 1:

  • Het brede gesprek met de klant: vertrouwensrelatie versterken
  • Partner in business adviseur
  • Ontwikkelen van een proactieve werkrelatie met klanten

Dag 1 | workshop 2:

  • Motiveren van professionals
  • De performance cyclus
  • Feedback geven en aanspreken

Telefonische coaching

Tussen de 2 trainingsdagen door heb je een telefonisch coaching waarin je jouw voortgang kan bespreken.

Dagdeel 2 en 3

In de 2 opvolgende dagdelen wordt er gereflecteerd op de voortgang en op basis van persoonlijke input van de deelnemers op onderwerpen ‘doorgetraind’.

Voorbereiding
Naast voorbereiding op de intake met de trainer, verwerken deelnemers content via de learning portal en doen waar dat kan ervaring op in hun praktijk met de aangeboden onderwerpen.

Data en locatie

Datum

De training zal plaatsvinden op aanvraag. Datum in overleg.

Ben je voor de gehele afdeling geïnteresseerd in deze training, neem dan contact met ons op voor maatwerk.

Locatie

De trainingen zal in plaatsvinden op ons kantoor in Bunnik, tenzij dit anders gecommuniceerd wordt. Daarna schakelen we over naar een online training in een Teams-omgeving, waarbij we de training aanpassen aan het kanaal. Denk aan voldoende oefeningen en pauzes tussendoor zodat dit ook online goed te volgen is.

Ons kantoor is gelegen op Kosterijland 40 in Bunnik.

Kosten

De kosten voor deze training bedragen € 3.350,- (excl BTW) per deelnemer. Hierbij is ook de toegang tot de online portal en de lunch op locatie inbegrepen.

Betaling

Bij aanmelden dient een kostenplaats ingevuld te worden, waarna wij een factuur sturen.

Contactpersoon

Lead Academy

Anne-Wil

+31 6 46 99 32 73
a.ijzelenberg@cmotions.nl

Plan een afspraak in met Anne-Wil en ontdek alles over onze trainingen, Academy en/of Talent Program.

+31 6 46 99 32 73
a.ijzelenberg@cmotions.nl

Een afspraak inplannen

Gerelateerde trainingen