Vertrouwen kunnen opbouwen is de basis voor iedere werkrelatie en het succes daarvan. Centraal in dit aanbod voor dit niveau staat dan ook het ontwikkelen van leiderschaps- en ‘ondernemende’ vaardigheden met als doel vertrouwen te ontwikkelen in de werkrelatie met zowel de klant als de professionals in het team. Richting kunnen geven en leidend zijn, zowel intern als extern.
Deze training kent een zeer praktisch karakter. Veel simulaties en met name reflecties op jouw performance. In deze training is veel ruimte om te differentiëren naar persoonlijke leervragen.
Doelgroep
Kenmerkend voor deze doelgroep is dat ze werken meer op afstand van de pure operationele uitvoering. Van hen wordt verwacht dat ze een team van professionals kunnen motiveren en resultaatgericht kunnen aansturen. Zij leiden hun team. Ze moeten zich als ‘partner in business’ in de brede zin profileren binnen hun organisatie. Daarnaast wordt van hen verwacht dat ze ondernemend zijn. We verwachten brede en diepe basis hebben in gespreksvoering en het creëren van waarde vanuit de inhoud.