Big Data is hot en staat bovenaan de directieagenda. Dat komt vooral omdat de toepassingsmogelijkheden van de explosief groeiende data-berg grenzeloos lijken te zijn.
Maar is dat wel zo? Wat kun je nou eigenlijk met al die data, die we vooral verzamelen van internet en social media? Big Data is ongestructureerd, dat is een onderscheidend kenmerk. Belangrijke vraag is hoe je die data omzet in Smart Data met aantoonbare toegevoegde waarde voor het ondernemings- en marketingbeleid. En welke stappen kun je het beste zetten om de nu al bekende valkuilen te omzeilen?
In deze whitepaper geven wij vanuit Cmotions onze visie op de toepassing van Big Data binnen Fact Based Marketing.
Download hier ons White Paper Big Data.
21 februari 2022
Plan je agenda vrij en zorg voor genoeg feestkleding in je kast, want grote kans dat... lees meer
27 januari 2022
Net als vorig jaar hebben wij kritisch gekeken naar de belangrijkste trends op het gebied van... lees meer
31 mei 2021
Bij Cmotions kennen we verschillende expertisegroepen die zich bezighouden met een specifiek thema in de wereld... lees meer