Krijg in een 1 uur durend (gratis) webinar een beter inzicht in hoe je met data je achterban aan je bindt en krijg praktische handvatten hoe je met data impact kunt maken.
Binnen iedere organisatie is data aanwezig. Bij goede doelen valt zoal te denken aan de giften van donateurs, de manier waarop de achterban communiceert met de organisatie en de inzet van vrijwilligers. Als deze informatie op een slimme en AVG-verantwoorde manier wordt verzameld, gecombineerd en geïnterpreteerd dan geeft dit de organisatie stuurinformatie en inzichten om hun achterban te bereiken, binden, boeien en te activeren. Nu en in de toekomst.
Cmotions heeft als data & AI specialist al veel goede doelen geholpen met dit soort vraagstukken. Alzheimer Nederland, Cliniclowns, Longfonds, Artsen Zonder Grenzen en de internationale overkoepelende organisatie Médecins sans Frontières zijn hier mooie voorbeelden van.
Tijdens het webinar laten wij zien wat goede doelen met data kunnen bereiken. Wat is die stip op de horizon en hoe ziet de roadmap er op hoofdlijnen uit. Hierbij is de samenwerking tussen de mens, organisatie, processen en technologie van belang. Met de Longfonds casus als uitgangspunt zullen we uit de doeken doen hoe de verschillende interne en externe databronnen zijn gecombineerd, verrijkt en voor de werkvloer bruikbaar zijn gemaakt. Dit met o.a. de inzet van een gebruiksvriendelijker Power BI dashboard, analyses en marketing automation. Het resultaat is dat niet alleen selecties sneller en gemakkelijker worden gemaakt maar ook de organisatie bewuster is van de impact die data op hun werk kan maken.
Voor wie is dit webinar interessant?
Wat levert het je op?
Praktische informatie