Vakmedianet wint DDMA Customer Data Award 2016!

10 november 2016

Artikel geschreven door Priscilla Huisman, Marketing & Communicatie

Op woensdagavond 9 november 2016 vond de uitreiking van de Customer Data Award plaats. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt door DDMA, de brancheorganisatie voor data driven marketing. De prestigieuze prijs is een waardering voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten. De genomineerden zijn door een vakjury beoordeeld op verschillende criteria, waaronder rendement, verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten.

 

Maximale relevantie

Ceesjan de Vos, CMO van Vakmedianet: “Wij zijn als B2B-uitgeverij de afgelopen jaren compleet getransformeerd – van print naar online, van display naar content, van massa naar gepersonaliseerd en van outbound naar inbound. De achterliggende gedachte achter alles: maximale relevantie bieden aan zowel lezers als adverteerders, door inzichten uit data en content slim te combineren. Wij hebben die verandering bewust geleidelijk ingezet, met een goede balans tussen de impact op de organisatie, aandacht voor de klant en het veranderen van rollen en processen.”

Kees Groenewoud van Cmotions, juryvoorzitter van de Customer Data Award: “Vakmedianet is er in geslaagd een cultuur te creëren die de klant als uitgangspunt neemt. Als resultaat van een veranderproces dat in 2013 is ingezet, is binnen de uitgeverij een compleet nieuwe manier van werken ontstaan met klantkennis als uitgangspunt.”

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Priscilla Huisman via onderstaande contactgegevens.

Priscilla Huisman, Marketing & Communicatie

+31 6 11 52 81 99

p.huisman@cmotions.nl

Laatste nieuws

Rondetafelsessie 1 oktober – Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen

13 augustus 2019

Op dinsdag 1 oktober organiseren we samen met House of Engagement, net als wij onderdeel van... lees meer

Optimaal klantcontact met Conversational AI

1 augustus 2019

Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een event over conversational AI.... lees meer

Cmotions rondetafelsessie 5 november 2019 “Datastrategie implementeren in je organisatie”

4 juli 2019

Op 5 november is er weer een nieuwe rondetafelsessie. Meld je snel aan, het aantal plaatsen... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!