Meet Tailo! Het Conversational Intelligence Platform voor optimale klantrelaties

12 juli 2019

Artikel geschreven door Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries

Cmotions en Broad Horizon bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data science en de beste data management & data security kennis zorgt voor de geboorte van een uniek platform: Tailo. Tailo is het eerste Conversational Intelligence Platform van Nederland dat organisaties in staat stelt om tot een optimale klantrelatie te komen.

 

Waarom Tailo?

In een wereld die steeds sneller verandert, is er één constante: klantverwachtingen stijgen. De afgelopen 10 jaar heeft bijna elke organisatie zich gefocust op het aanbieden van een omnichannel ervaring. Toch blijkt dat de NPS cijfers achter blijven, dat klantervaringen verschillen per kanaal en dat de kosten van sommige kanalen te hoog zijn. Veel organisaties streven naar een 360 graden klantbeeld of claimen dat ze deze al hebben. Echter, wat vaak nog mist, is de inhoud van de interacties met je klant.

Tailo stelt organisaties in staat om een optimaal klantcontact te realiseren: door een unieke combinatie van data analyses, AI & Natural Language Processing zijn we in staat om automatisch inzichten en acties uit elk gesprek te halen.

 

Wat zijn de voordelen?

Met Tailo geven we direct inzicht in waar je klantgesprekken over gaan. Enkele voordelen die dit biedt:

  • Verhoog je klantkennis: inzicht in klantsentiment, intenties en onderliggende vragen van elk gesprek.
  • Verbeter de kwaliteit van gesprekken: verbeter je quality management door medewerkers objectief te coachen met kennis uit gesprekken.
  • Verhoog je klantbehoud & cross-sell: ontdek nieuwe klantbehoeften en krijg direct inzicht in onder andere churn risico’s en prijsgevoeligheid.
  • Verbeter je klantenservice: versnel afhandelingstijden en verminder onnodig herhaalverkeer.

 

Meer weten?

Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk het hier. Of neem direct contact met ons op +31 6 14 37 31 41.

 

Update: ons nieuwe platform Tailo werd ook opgemerkt door Consultancy.nl. Lees het hier.

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Jeroen Kromme of Sebastiaan de Vries via onderstaande contactgegevens.

Jeroen Kromme, Co-Founder Tailo

+31 6 43 58 59 92

j.kromme@cmotions.nl

Sebastiaan de Vries, Co-Founder Tailo

+31 6 46 99 32 70

s.vries@tailo.nl

Laatste nieuws

Rondetafelsessie 1 oktober – Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen

13 augustus 2019

Op dinsdag 1 oktober organiseren we samen met House of Engagement, net als wij onderdeel van... lees meer

Optimaal klantcontact met Conversational AI

1 augustus 2019

Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een event over conversational AI.... lees meer

Hoe visualiseer ik data over de omgeving op een kaart in R: Polygon plotting uitgelegd

7 juni 2019

Als data-analist wil je met heldere inzichten je eindgebruikers zo goed mogelijk helpen. Jouw oplossing stelt... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!