Cmotions en The Digital Neighborhood bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data science en de beste data management & data security kennis zorgt voor de geboorte van een uniek platform: Tailo. Tailo is het eerste Conversational Intelligence Platform van Nederland dat organisaties in staat stelt om tot een optimale klantrelatie te komen.
In een wereld die steeds sneller verandert, is er één constante: klantverwachtingen stijgen. De afgelopen 10 jaar heeft bijna elke organisatie zich gefocust op het aanbieden van een omnichannel ervaring. Toch blijkt dat de NPS cijfers achter blijven, dat klantervaringen verschillen per kanaal en dat de kosten van sommige kanalen te hoog zijn. Veel organisaties streven naar een 360 graden klantbeeld of claimen dat ze deze al hebben. Echter, wat vaak nog mist, is de inhoud van de interacties met je klant.
Tailo stelt organisaties in staat om een optimaal klantcontact te realiseren: door een unieke combinatie van data analyses, AI & Natural Language Processing zijn we in staat om automatisch inzichten en acties uit elk gesprek te halen.
Met Tailo geven we direct inzicht in waar je klantgesprekken over gaan. Enkele voordelen die dit biedt:
Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk het hier. Of neem direct contact met ons op +31 6 14 37 31 41.
Update: ons nieuwe platform Tailo werd ook opgemerkt door Consultancy.nl. Lees het hier.
17 april 2023
In elk bedrijf is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat we alleen de documenten... lees meer
16 januari 2023
Culture eats data strategy for breakfast Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer
20 december 2022
20 jaar Cmotions is ook 20 jaar vakgeschiedenis en -ontwikkeling. Dit geeft waardevolle inzichten voor de... lees meer