In deze training leer je welke communicatie vaardigheden en gesprekstechnieken het verschil maken in het contact met je opdrachtgever. Om waarde te kunnen toevoegen voor de opdrachtgever met jouw advies, is het goed kunnen voeren van een intakegesprek essentieel.
In deze training krijg je inzicht in de verschillende fases van het intakegesprek. Je traint de vaardigheden om zowel de relatie met de opdrachtgever te versterken als ook de vraag goed en gestructureerd in beeld te brengen, waarmee je een goede basis legt om een onderscheidend advies te geven.
Leerdoelen
Na afloop van de training ben je in staat om:
- Een gestructureerd en gefaseerd intakegesprek uit te voeren
- Essentiële vaardigheden en technieken toe te passen om de relatie met de klant te versterken.
- Op een gestructureerde wijze de vraag van de klant in beeld te brengen.
- De toegevoegde waarde van jouw advies over te brengen.
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor junior / medior data professionals en er is geen specifieke voorkennis nodig.