Persoonlijke en relevante pensioencommunicatie

2 januari 2017

Pensioencommunicatie aanpassen aan het profiel van een deelnemer

De Wet pensioencommunicatie heeft een eerste steen in een vijver gegooid om persoonlijker en relevanter te communiceren richting de deelnemers. De rimpels in de vijver worden langzaam zichtbaar, maar in de praktijk biedt de wetgeving onvoldoende prikkels tot verandering en écht persoonlijk te communiceren. Lees hier het artikel over het gebruik van data in pensioencommunicatie en de mogelijke businesscase hiervan, geschreven door Koen Balm, Principal Consultant bij Cmotions.

Dit artikel is verschenen in het magazine Pensioen Bestuur Management nr. 1 2017.  Een onafhankelijk informatieplatform voor de pensioensector.

 

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact met ons op via +31 (0)33 258 28 30 of info@cmotions.nl.

Laatste nieuws

The big 5 voor structurele waarde creatie met data & analytics

22 december 2021

Lees hieronder over onze big 5 voor structurele waarde creatie met data en analytics.   1.... lees meer

Customer Experience (CX) goed organiseren is hot

22 december 2021

Structureel CX inzichten omzetten in verbeteringen en hiermee waarde creëren voor jouw klanten Customer Experience (CX)... lees meer

Meetup – AI in geautomatiseerde klantdialogen: 17 november 2021

6 oktober 2021

Op woensdag 17 november 2021 is het tijd voor een nieuwe editie van onze Meetup. Deze... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!