Nominaties DDMA Customer Data Award 2017

28 juni 2017

KNVB, Manutan, Bilderberg en Vacanceselect zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2017. Deze award beloont dit jaar voor de twaalfde keer de succesvolle inzet van klantdata in de customer journey. De vakjury maakte de nominaties bekend na een juryoverleg waarin een recordaantal inzendingen werd besproken. De genomineerde cases sprongen er voor de jury uit vanwege het innovatieve en slimme gebruik van klantdata.

 

Kees Groenewoud“We zien dat het gemiddelde niveau van de ingezonden cases jaarlijks stijgt: organisaties zijn echt steeds gerichter aan de slag met de inzet van data om hun klanten op persoonlijke wijze te benaderen. Wat de genomineerde cases dit jaar onderscheidt, is dat de inzet van data in de gehele organisatie goed geborgd is en op alle niveaus gedragen wordt.”
Kees GroenewoudJuryvoorzitter DDMA Customer Data Award en Partner Cmotions

 

De Customer Data Award wordt jaarlijks uitgereikt door DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie.De winnaar wordt op woensdagavond 22 november 2017 bekendgemaakt tijdens een speciale award-avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. De volgende dag zal de winnaar ook op het podium staan tijdens de DDMA Data Dag. In 2016 won uitgeverij Vakmedianet de prestigieuze prijs.

 

DDMA Data Dag

De winnaar en de andere genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 23 november 2017. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. Het thema van de DDMA Data Dag 2017 is ‘Enabling customer experiences’. Het is dé jaarlijkse update voor iedereen die zich actief met klantdata bezighoud op operationeel, tactisch en strategisch niveau. De DDMA Data Dag 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMYourzineOxymaAdobeCmotionsCrystalloidsInvenna en Microsoft.

 

Geïnteresseerd?

Indien u geïnteresseerd bent in het bijwonen van de DDMA Data dag op donderdag 23 november 2017, dan kunt u zich hieronder aanmelden. Wij hechten grote waarde aan een homogene groep en behouden om die reden het recht om aanmeldingen af te wijzen. Cmotions beschikt over een beperkt aantal kaarten die we graag ter beschikking stellen aan onze relaties.


    Privacy & Cookie statement vind u hier

    Laatste nieuws

    Prinses Peach gered uit de klauwen van Bowser op de Super Mario Hackathon

    4 mei 2023

    Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer

    Rondetafelsessie – donderdagochtend 25 mei

    16 januari 2023

    Culture eats data strategy for breakfast​ Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer

    Nachos Hackathon 2022

    7 september 2022

    Heb je het al gehoord? Er is weer een crisis op komst: Nederland dreigt een nacho... lees meer

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

    Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!