6 oktober 2021
Op woensdag 17 november 2021 is het tijd voor een nieuwe editie van onze Meetup. Deze keer gaan we het hebben over de toepassing van AI in klantdialogen.
Een van de grootste beloftes van data is ‘personalisatie’. De droom van iedere klantgerichte professional is een relevante 1-op-1 dialoog met de klant op ieder kanaal. De grote vraag is: hoever zijn we hier al mee?
Peter van der Putten van Pegasystems neemt ons mee in de wereld van AI in klantdialogen. Pega is een van de leaders in CRM Customer Engagement volgens Gartner & Forrester. Zoals je van ons gewend bent, gaat onze Meetup niet over beloftes, maar over impact. Peter staat dus uitgebreid stil bij wat er ‘onder de ‘motorkap’ plaats vindt in de ‘Decision Hub’ van Pega: welke data kun je gebruiken? Welke technieken? Hoe train en valideer je modellen? En hoe hou je grip op de toepassingen? Hoe ga je om met ethische vraagstukken?
Let op, deze keer organiseren we onze Meetup weer op ons kantoor van True in Amsterdam. Deze locatie is zowel met de auto als met het OV zeer goed te bereiken. In tegenstelling tot onze eerdere posts, doen we deze sessie op verzoek toch in het Engels.
18:00 – 19:00 – Ontvangst met een hapje en drankje
19:00 – 19:45 – Peter van der Putten (Pegasystems), incl Q & A
19:45 – 20:30 – Afsluitende borrel
We hopen jou weer te zien op 17 november! Aanmelden kan via onderstaande knop (via Meetup.com).
Dit event is een initiatief van The Analytics Lab. Dit artikel verscheen eerder op Meetup.com.
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Anne-Wil IJzelenberg via onderstaande contactgegevens.
5 juli 2023
Wil jij jouw collega’s op ludieke wijze laten kennismaken met datagedreven werken? Geef ze op voor... lees meer
4 mei 2023
Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer
17 april 2023
In elk bedrijf is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat we alleen de documenten... lees meer