19 september 2018
Op 2 oktober is er een expertsessie van de klantenservicefederatie (KSF) bij Cmotions (Amersfoort). Aan de hand van voorbeelden nemen de sprekers je mee in de kansen en mogelijkheden van Machine Learning voor klantcontact. In deze interactieve sessie kunnen we ervaringen delen en van elkaar leren.
Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries, Data Scientists, laten met een case van een grote verzekeraar zien hoe advanced analytics en Machine Learning contactcenters kunnen helpen effectiever en efficiënter om te gaan met klantinteracties.
Ze laten dashboards zien die inzicht en sturing geven in de dagelijkse operatie van een contactcenter. En ze leggen uit hoe Speech to Text in combinatie met Deep Learning helpt inzichten te genereren in onderliggende klantvragen en klantsentiment.
De sessie start om 14.00 uur en eindigt om 17.00 uur met een borrel.
Wil je hierbij zijn en ben je al KSF-lid? Meld je dan nu aan voor de sessie van 2 oktober via het aanmeldformulier van KSF, dat kan met onderstaande button.
Ben je (nog) geen KSF-lid en overweeg je dat wel te worden? Meld je dan aan door een mail te sturen aan: Susan Soleimani
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Jeroen Kromme of Sebastiaan de Vries via onderstaande contactgegevens.
21 februari 2019
In onze eerdere post vertelden we over wat er gebeurt als je zes data scientists bij... lees meer
19 februari 2019
Nu het vakgebied rondom data & analytics steeds meer wint aan volwassenheid verschuiven de vragen van... lees meer
18 februari 2019
Twee jaar geleden schreven we een artikel waarin we de vier meest gebruikte programma’s voor statistische analyses... lees meer