Expertsessie KSF op 2 oktober: de kansen van Machine Learning voor klantcontact @Cmotions

19 september 2018

Artikel geschreven door Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries

Op 2 oktober is er een expertsessie van de klantenservicefederatie (KSF) bij Cmotions (Amersfoort). Aan de hand van voorbeelden nemen de sprekers je mee in de kansen en mogelijkheden van Machine Learning voor klantcontact. In deze interactieve sessie kunnen we ervaringen delen en van elkaar leren.

 

Sprekers

Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries, Data Scientists, laten met een case van een grote verzekeraar zien hoe advanced analytics en Machine Learning contactcenters kunnen helpen effectiever en efficiënter om te gaan met klantinteracties.

Ze laten dashboards zien die inzicht en sturing geven in de dagelijkse operatie van een contactcenter. En ze leggen uit hoe Speech to Text in combinatie met Deep Learning helpt inzichten te genereren in onderliggende klantvragen en klantsentiment.

 

Aanmelden

De sessie start om 14.00 uur en eindigt om 17.00 uur met een borrel.

Wil je hierbij zijn en ben je al KSF-lid? Meld je dan nu aan voor de sessie van 2 oktober via het aanmeldformulier van KSF, dat kan met onderstaande button.

Aanmelden voor expertsessie

Ben je (nog) geen KSF-lid en overweeg je dat wel te worden? Meld je dan aan door een mail te sturen aan: Susan Soleimani

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Jeroen Kromme of Sebastiaan de Vries via onderstaande contactgegevens.

Jeroen Kromme, Principal Consultant

+31 6 43 58 59 92

j.kromme@cmotions.nl

Sebastiaan de Vries, Senior Consultant

+31 6 46 99 32 70

s.d.vries@cmotions.nl

Laatste nieuws

Rondetafelsessie 1 oktober – Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen

13 augustus 2019

Op dinsdag 1 oktober organiseren we samen met House of Engagement, net als wij onderdeel van... lees meer

Optimaal klantcontact met Conversational AI

1 augustus 2019

Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een event over conversational AI.... lees meer

Meet Tailo! Het Conversational Intelligence Platform voor optimale klantrelaties

12 juli 2019

Cmotions en Broad Horizon bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!