Expertsessie KSF op 2 oktober: de kansen van Machine Learning voor klantcontact @Cmotions

19 september 2018

Artikel geschreven door Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries

Op 2 oktober is er een expertsessie van de klantenservicefederatie (KSF) bij Cmotions (Amersfoort). Aan de hand van voorbeelden nemen de sprekers je mee in de kansen en mogelijkheden van Machine Learning voor klantcontact. In deze interactieve sessie kunnen we ervaringen delen en van elkaar leren.

 

Sprekers

Jeroen Kromme en Sebastiaan de Vries, Data Scientists, laten met een case van een grote verzekeraar zien hoe advanced analytics en Machine Learning contactcenters kunnen helpen effectiever en efficiënter om te gaan met klantinteracties.

Ze laten dashboards zien die inzicht en sturing geven in de dagelijkse operatie van een contactcenter. En ze leggen uit hoe Speech to Text in combinatie met Deep Learning helpt inzichten te genereren in onderliggende klantvragen en klantsentiment.

 

Aanmelden

De sessie start om 14.00 uur en eindigt om 17.00 uur met een borrel.

Wil je hierbij zijn en ben je al KSF-lid? Meld je dan nu aan voor de sessie van 2 oktober via het aanmeldformulier van KSF, dat kan met onderstaande button.

Aanmelden voor expertsessie

Ben je (nog) geen KSF-lid en overweeg je dat wel te worden? Meld je dan aan door een mail te sturen aan: Susan Soleimani

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Jeroen Kromme of Sebastiaan de Vries via onderstaande contactgegevens.

Jeroen Kromme, Principal Consultant

+31 6 43 58 59 92

j.kromme@cmotions.nl

Sebastiaan de Vries, Medior Consultant

+31 6 46 99 32 70

s.d.vries@cmotions.nl

Laatste nieuws

Project Friday 3.2 – De virtual voice assistant met spraakherkenning

21 februari 2019

In onze eerdere post vertelden we over wat er gebeurt als je zes data scientists bij... lees meer

Cmotions rondetafelsessie 21 mei “datastrategie implementeren in je organisatie”

19 februari 2019

Nu het vakgebied rondom data & analytics steeds meer wint aan volwassenheid verschuiven de vragen van... lees meer

Python & R vs. SPSS & SAS – de vergelijking twee jaar later opnieuw

18 februari 2019

Twee jaar geleden schreven we een artikel waarin we de vier meest gebruikte programma’s voor statistische analyses... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!