Optimaal klantcontact met Conversational AI

1 augustus 2019

Artikel geschreven door Sebastiaan de Vries, Co-Founder Tailo

Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een event over conversational AI. Ben jij op zoek naar nieuwe manieren om je klanten beter te bedienen? Wil je je laten inspireren met de laatste innovaties op het gebied van machine learning en klantcontact? Lees hieronder verder en meld je aan!

Conversational AI is voor veel (klantcontact)organisaties een actueel onderwerp. Wat is conversational AI en wat zijn de kansen? Moet je er nu al mee beginnen? Zo ja, hoe dan? Daarover meer tijdens deze expertsessie.

 

Conversational AI, ‘het klantcontact van de toekomst’

In een wereld die steeds sneller verandert, is er één constante factor: klantverwachtingen stijgen. Bovendien blijft omnichannel klantcontact nog steeds een grote uitdaging: NPS cijfers blijven achter, klantervaringen verschillen per kanaal en de kosten van sommige kanalen zijn te hoog (bron: Gartner).

Biedt conversational AI dan nieuwe kansen? Volgens Gartner is in 2022, 75% van de organisaties gestart met het implementeren daarvan om zo een optimale klantervaring binnen alle kanalen te garanderen.

 

Waarom deelnemen?

In deze inspirerende middag wordt je meegenomen in de wereld van conversational AI: je krijgt inzicht in de waarde van AI binnen klantcontact en je gaat naar huis met concrete antwoorden op bovenstaande vragen. Last but not least: DELA deelt de ervaringen, zodat er een concrete vertaling is naar de praktijk.

 

Aanmelden

Deze sessie is bedoeld voor marketing-, analytics- en klantcontact verantwoordelijken die concrete handvatten zoeken om de kracht van AI in te zetten om klantcontact en klantbeleving te verbeteren. De sessie wordt afgerond met een borrel, waar je volop kunt napraten met vakgenoten.

Datum: donderdag 12 september
Tijd: 13:30 – 16:30 uur
Locatie: TRUE Amsterdam, Keienbergweg 100

Meld je aan door een mailtje te sturen naar s.vries@tailo.nl of via de site van de Klantenservicefederatie (als jouw organisatie al lid is van de klantenservicefederatie).

Dit artikel verscheen eerder op Tailo.nl.

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Sebastiaan de Vries via onderstaande contactgegevens.

Sebastiaan de Vries, Co-Founder Tailo

+31 6 46 99 32 70

s.vries@tailo.nl

Laatste nieuws

Rondetafelsessie 1 oktober – Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen

13 augustus 2019

Op dinsdag 1 oktober organiseren we samen met House of Engagement, net als wij onderdeel van... lees meer

Meet Tailo! Het Conversational Intelligence Platform voor optimale klantrelaties

12 juli 2019

Cmotions en Broad Horizon bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data... lees meer

Cmotions rondetafelsessie 5 november 2019 “Datastrategie implementeren in je organisatie”

4 juli 2019

Op 5 november is er weer een nieuwe rondetafelsessie. Meld je snel aan, het aantal plaatsen... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!