Ons eigen A-Team voor jouw organisatiedoelen

26 mei 2021

Wanneer een doorbraak nodig is om uit een ongewenste ‘status quo’ te komen, is het niet vreemd om experts in te huren. Experts met ieder een eigen expertise. De middelen die de opdrachtgever beschikbaar heeft, worden op beproefde werkwijze gebruikt. En zodra de klus is geklaard, kan de opdrachtgever zich weer bezighouden met de structurele inrichting van de gewenste situatie. Komt dit bekend voor? Het is dezelfde werkwijze van The A-Team (1983 – 1987).

 

Heb jij het lef om te erkennen dat er een doorbraak nodig is?

Maar wat heeft The A-Team te maken met datagedreven marketingexecutie? Meer dan je denkt. We hebben een oplossing voor alle teams en afdelingen die worstelen om structureel de belofte van data en Artificial Intelligence (A.I.) te realiseren. Teams die het lef hebben om te erkennen dat er een doorbraak nodig is. Omdat alle eerdere initiatieven nog steeds niet het structurele resultaat hebben opgeleverd: een datagedreven en lerende marketingorganisatie waarin gedrag en feedback leidend is. Voor deze teams hebben we ons eigen A-Team: de Business Accelerator.

 

Ingrediënten om structureel de belofte van data te kunnen leveren

We hebben de mensen, de werkwijze en de technologie voor een doorbraak. Ook leveren we de ingrediënten waarmee je zelf verder kunt om structureel de belofte van data te leveren. Dat doen we aan de hand van drie belangrijke pijlers:

  • Een verbeterde customer journey
  • Een beter presterend team
  • Een scorecard

 

The A-Team - Business Accelerator

 

Binnen 6 sprints verbeteren we de realisatie op een marketingdoelstelling. Dat doen we samen met jouw team en beschikbare middelen. Ook helpen we je op weg met structurele, datagedreven waardecreatie. We combineren direct resultaat met een fundament waarmee je verder kunt.

 

Is ons A-Team iets voor jou?

We nodigen jou en je team graag uit voor onze workshops. Gezamenlijk verkennen we dan de opdracht voor de Business Accelerator. In deze workshops geven we antwoord op vier onderwerpen:

 

The Why

  • Wat zijn de organisatiedoelen en hoe zijn deze verbonden aan de team-/afdelingsdoelen?
  • Hoe ziet de realisatie van die doelen er op dit moment uit?
  • Waar liggen we wakker van?
  • Wat moet onze opdracht bijdragen aan de doelen?
  • Hoe profiteert de eindgebruiker hiervan?

 

The How

  • Hoe ziet de huidige customer journey eruit?
  • Welke zaken uit de customer journey willen we verbeteren?
  • Wat moet uit de customer journey?
  • Welke best practices zijn er?
  • Welke data en analyses hebben we beschikbaar?
  • Welke inzichten zijn er over onze klanten en hun gedrag?

 

The What

  • Welke cases kunnen we bedenken om decustomer journey te verbeteren?
  • Hoe prioriteren we op basis van business value en haalbaarheid?
  • Kunnen we de cases ook structureel leveren?

 

Definition of Success

  • Wat zou de waarde zijn van de case?
  • Kunnen we deze waarde bij benadering uitrekenen?

Na de workshops weet je precies wat ons A-Team voor jou kan betekenen. Of we samen de opdracht aangaan, is helemaal aan jou. In ons gratis whitepaper. laten we de meest voorkomende uitdagingen zien. Ook vertellen we je meer hoe de Business Accelerator precies werkt.

Als je een probleem hebt dat niemand kan oplossen, schakel ons dan in. Je hebt ons al gevonden.

 

Neem contact met ons op

    Ik meld mij aan voor de nieuwsbrief van Cmotions en geef hierbij toestemming voor deze inschrijving.

    Laatste nieuws

    De leukste kennismaking met data

    5 juli 2023

    Wil jij jouw collega’s op ludieke wijze laten kennismaken met datagedreven werken? Geef ze op voor... lees meer

    De vijf belangrijkste inzichten uit het datascan onderzoek

    10 maart 2023

    Scan voor datagedrevenheid – hoe volwassen zijn we en waar moeten we mee aan de slag?... lees meer

    Rondetafelsessie – donderdagochtend 25 mei

    16 januari 2023

    Culture eats data strategy for breakfast​ Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

    Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!