Wanneer een doorbraak nodig is om uit een ongewenste ‘status quo’ te komen, is het niet vreemd om experts in te huren. Experts met ieder een eigen expertise. De middelen die de opdrachtgever beschikbaar heeft, worden op beproefde werkwijze gebruikt. En zodra de klus is geklaard, kan de opdrachtgever zich weer bezighouden met de structurele inrichting van de gewenste situatie. Komt dit bekend voor? Het is dezelfde werkwijze van The A-Team (1983 – 1987).
Maar wat heeft The A-Team te maken met datagedreven marketingexecutie? Meer dan je denkt. We hebben een oplossing voor alle teams en afdelingen die worstelen om structureel de belofte van data en Artificial Intelligence (A.I.) te realiseren. Teams die het lef hebben om te erkennen dat er een doorbraak nodig is. Omdat alle eerdere initiatieven nog steeds niet het structurele resultaat hebben opgeleverd: een datagedreven en lerende marketingorganisatie waarin gedrag en feedback leidend is. Voor deze teams hebben we ons eigen A-Team: de Business Accelerator.
We hebben de mensen, de werkwijze en de technologie voor een doorbraak. Ook leveren we de ingrediënten waarmee je zelf verder kunt om structureel de belofte van data te leveren. Dat doen we aan de hand van drie belangrijke pijlers:
Binnen 6 sprints verbeteren we de realisatie op een marketingdoelstelling. Dat doen we samen met jouw team en beschikbare middelen. Ook helpen we je op weg met structurele, datagedreven waardecreatie. We combineren direct resultaat met een fundament waarmee je verder kunt.
We nodigen jou en je team graag uit voor onze workshops. Gezamenlijk verkennen we dan de opdracht voor de Business Accelerator. In deze workshops geven we antwoord op vier onderwerpen:
Na de workshops weet je precies wat ons A-Team voor jou kan betekenen. Of we samen de opdracht aangaan, is helemaal aan jou. In ons gratis whitepaper. laten we de meest voorkomende uitdagingen zien. Ook vertellen we je meer hoe de Business Accelerator precies werkt.
Als je een probleem hebt dat niemand kan oplossen, schakel ons dan in. Je hebt ons al gevonden.
5 juli 2023
Wil jij jouw collega’s op ludieke wijze laten kennismaken met datagedreven werken? Geef ze op voor... lees meer
10 maart 2023
Scan voor datagedrevenheid – hoe volwassen zijn we en waar moeten we mee aan de slag?... lees meer
16 januari 2023
Culture eats data strategy for breakfast Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer