Op donderdag 2 december (15:00-16:30) organiseert DDMA de tweede editie van de online talkshow: De beste customer data cases van 2021. Tijdens de talkshow gaat dagvoorzitter Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden voor de DDMA Customer Data Award: HEMA, Corendon en VodafoneZiggo. Daarnaast presenteren alle genomineerden hun case. Kortom, een echte talkshow met praktische voorbeelden, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken.
Wil jij hierbij zijn? Aanmelden (gratis) kan via onderstaande knop.
De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Vakmedianet), Arnold van het Nederend (KPN) en Emiel Begthel (ANWB).
De DDMA Talkshow: de beste customer data cases van 2021 wordt gesponsord door Cmotions, GeoMarktprofiel, PRDCT, EDM en Yourzine.
4 mei 2023
Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer
16 januari 2023
Culture eats data strategy for breakfast Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer
7 september 2022
Heb je het al gehoord? Er is weer een crisis op komst: Nederland dreigt een nacho... lees meer