DDMA online talkshow: De beste customer data cases van 2021

5 november 2021

Op donderdag 2 december (15:00-16:30) organiseert DDMA de tweede editie van de online talkshow: De beste customer data cases van 2021. Tijdens de talkshow gaat dagvoorzitter Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden voor de DDMA Customer Data Award: HEMA, Corendon en VodafoneZiggo. Daarnaast presenteren alle genomineerden hun case. Kortom, een echte talkshow met praktische voorbeelden, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken.

Wil jij hierbij zijn? Aanmelden (gratis) kan via onderstaande knop.

Aanmelden >

 

Over de DDMA Customer Data Award

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Vakmedianet), Arnold van het Nederend (KPN) en Emiel Begthel (ANWB).

De DDMA Talkshow: de beste customer data cases van 2021 wordt gesponsord door Cmotions, GeoMarktprofiel, PRDCT, EDM en Yourzine.

Laatste nieuws

Prinses Peach gered uit de klauwen van Bowser op de Super Mario Hackathon

4 mei 2023

Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer

Rondetafelsessie – donderdagochtend 25 mei

16 januari 2023

Culture eats data strategy for breakfast​ Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer

Nachos Hackathon 2022

7 september 2022

Heb je het al gehoord? Er is weer een crisis op komst: Nederland dreigt een nacho... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!