Skip to main content
search
Over ons

Ontdek de essentie van Cmotions en hoe onze kernwaarden onze acties sturen.

De toenemende informatie en de middelen om die te verzamelen en te analyseren,maakt data toegankelijker, relevanter en doelgerichter dan ooit. Die toenemende stroom creëert een toekomst van nieuwe kansen en mogelijkheden. En biedt ruimte voor betere resultaten in alle facetten van je organisatie.

Bij Cmotions weten we als geen ander dat data je kan helpen groeien en ondernemen.

En het benutten van die potentie is onze specialiteit. Onze experts hebben de kennis en ervaring om de datastromen in jouw organisatie te ontsluiten, analyseren, verrijken en verzilveren. Zo maken we jouw business samen klaar voor de volgende stap.

Op zichzelf maken data en technologie je organisatie niet succesvoller.

Dat doen mensen: jij, je werknemers, en je partners. En met elkaar creëren we de juiste inzichten waarmee je fact-based beslissingen neemt en een stevig fundament bouwt om vooruit te bewegen. Zo maak je je eigen ambities waar met de focus op een duurzaam resultaat voor de toekomst.

Cmotions is niet zomaar een data consultancy bedrijf.

We zijn niet saai, we zijn zeker niet voorspelbaar en er werken ook zeker niet alleen maar nerds. Eigenlijk zijn wij best een leuk, jong bedrijf met heel veel slimme mensen die gevoel voor humor hebben en ook nog eens sociaal zijn.

Iedereen draagt op zijn of haar manier haar steentje bij, vanuit individuele talenten en krachten.

Wat ons samenbrengt en ons met elkaar verbindt zijn vier gemeenschappelijke kernwaarden:

Persoonlijk leiderschap: jij bent verantwoordelijk voor jouw succes en jouw voortdurende persoonlijke ontwikkeling. We moedigen collega’s aan en stellen hen in staat om verantwoordelijkheid te nemen voor hun werk, beslissingen te nemen en bij te dragen aan ons collectieve succes.
Menselijke verbinding: in een online wereld hechten we veel waarde aan offline relaties. Of het nu gaat om onze klanten, partners of collega’s, wij investeren in betekenisvolle relaties die zijn gebaseerd op vertrouwen, respect en empathie. Wij geloven dat sterke relaties samenwerking, creativiteit en duurzame partnerschappen stimuleren. Een goede relatie waarin je je gehoord en gezien voelt, het vertrouwen hebt om je uit te spreken, oók als dat lastig is.
Ondernemerschap: ondernemerschap zit in ons DNA. We benaderen uitdagingen met een ondernemersgeest en zoeken naar mogelijkheden voor groei en innovatie in alles wat we doen. We moedigen onze teamleden aan om creatief te denken, berekende risico’s te nemen en verandering te omarmen als een bron van inspiratie. Zo hebben we ‘Project Friday’s’: dingen doen waar we enthousiast over zijn en die niet noodzakelijkerwijs business genereren. Een voorbeeld: gezichtsherkenning programmeren op onze koffiemachine
Sociaal betrokken: dit reikt verder dan de muren van ons kantoor (of ons jaarverslag). Cmotions heeft een samenwerking met Analytics for a Better World (ABW) en levert haar kennis en kunde op datagedreven, maatschappelijke projecten. Denk hierbij aan het efficiënter verwijderen van plastic uit de oceaan, betere en snellere hulp voor mensen in nood, het verbeteren van het plaatsen en de beschikbaarheid van bijv. waterputten of zorgposten, en zorgen voor goede voedseldistributie.

Plan direct een afspraak in of ontdek nog meer

Plan een afspraak in met een van onze experts

Data omzetten in actie: ons team van data experts staat klaar om met jouw data aan de slag te gaan en deze te verzilveren.

Ontdek onze innovatieve data-oplossingen

Onze verhalen zijn meer dan alleen casestudy’s en tonen onze expertise.

Raak geïnspireerd door de kracht van data

Ontdek ons testcentrum en direct inzetbare data-oplossingen.

Close Menu