Ontwikkel een klantcontactstrategie

MoneYou

Moneyou

Voor MoneYou ontwikkelde Cmotions een model en een campagne met als doel klanten te ontwikkelen en te behouden. We hebben gekozen voor EDM-campagnes rondom de klant, ontwikkeling, retentiecampagnes en productgebruik.

We hebben een centraal klantbeeld opgebouwd en klantsegmentatie toegepast zodat er op-maat met de klant kan worden gecommuniceerd. Dit gebeurt via e-mailmarketing en dynamische content in de online klantomgeving.

Cmotions heeft een klantcontactstrategie en persona’s ontwikkeld. Hiermee kan het klantcontact verder worden geoptimaliseerd en kan de relevantie, het engagement en de klanttevredenheid worden vergroot.

Cmotions heeft structuren en werkwijzen opgezet waarmee op basis van facts kan worden bestuurd. Hierdoor kunnen campagnes en communicatie optimaal worden beoordeeld, geëvalueerd en aangescherpt.

 

Resultaat

Het resultaat van onze inspanningen is dat klanten meer producten afnemen, langer klant blijven en de communicatie beter waarderen. Bovendien heeft MoneYou nu een organisatie die inzicht heeft in de klant en klantontwikkeling. Ze kunnen gericht hun marketing optimaliseren.

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Peter Reddering of Tino Faulhaber via onderstaande contactgegevens.

Peter Reddering, Principal Consultant

+31 6 50 60 50 01

p.reddering@cmotions.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!