Groei door customer centricity

Emesa - VakantieVeilingen

Emesa

Emesa / Vakantieveilingen is er duidelijk over: “Het is onze ambitie om de meest klantgerichte online Leisure veiling in Nederland te zijn.” Daar wil Cmotions graag bij helpen en daarom hebben wij daar met veel plezier aan meegewerkt. Met mooie oplossingen en prachtige resultaten.

Oplossing

Cmotioneers voerden een langlopend veranderprogramma uit, waarbij aan de hand van een heldere roadmap nieuwe CRM-processen, vaardigheden en middelen worden ontwikkeld, geselecteerd en geïmplementeerd.

Een kort overzicht van de elementen per CRM pijler:

Resultaat

Als resultaat van de inspanningen van Cmotions werden er CRM processen, methodes, vaardigheden en middelen ontwikkeld die de continuïteit en klantkennis waarborgen. Alles is bij vakantieveilingen klaargezet om door te groeien tot een top-klantgerichte online organisatie.

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!