Personalisatie en Omnichannel

Inzicht in waarde-creatie

Inzicht in waarde-creatie

Waarde van en waarde voor de klant

We voeren een segmentatie uit op uw klantenbase op basis van hun huidige en potentiële waarde voor de onderneming. Vervolgens doen we een onderzoek naar de drivers van deze waarde en naar de rol en beleving van de kanalen hierin. Dat doen we middels een touchpoint-analyse, ofwel een grondige analyse van de klantreizen. Op basis van deze inzichten bepalen we aan de hand van ons “target to data-model” een relatie met belangrijke klant- en business metrics.

De gecreëerde inzichten en een benchmark van het concurrentieveld vormen de basis voor de formulering van uw omnichannel-strategie.

Stip op de horizon

Stip op de horizon

Waar willen we naartoe?

We formuleren met u de gedeelde ambities van de organisatie qua klantbeleving en –engagement en maken de gewenste situatie concreet. Vervolgens voeren we een impact-analyse uit wat het voor de organisatie betekent om van de huidige naar de gewenste situatie te komen. Daarin betrekken we niet alleen de interne organisatie, maar ook de processen, systemen en uw klantdata.

Om de strategische doelen te vertalen naar het “doen” stellen we een pragmatische road map op.

Optimale klantbeleving

Optimale klantbeleving

Hoe komen we daar?

Waar nodig helpen we de onderneming met het realiseren van de road map. Daarbij is ons doel dat de organisatie dit zelf kan uitvoeren, dus beschikt over mensen met de juiste competenties, goede systemen en data. Net zo belangrijk is het creëren van een klantgerichte cultuur en werkwijze.

Het resultaat is een hogere klantwaarde en –beleving, niet in de laatste plaats door gemotiveerde medewerkers.

Telecom overzicht

Publicaties

Natural Language Processing gebruiken bij het bouwen van voorspelmodellen met R

26 november 2020

Het ontdekken van het voorspellende potentieel van tekst met behulp van topic modeling, word embedding, transfer... lees meer

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Peter Reddering via onderstaande contactgegevens.

Peter Reddering, Principal Consultant

+31 6 50 60 50 01

p.reddering@cmotions.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!