Proposities

Inrichten<br>klantbeeld

Inrichten
klantbeeld

Hoe stel ik een klantgericht datawarehouse samen? Welke data heb ik hiervoor nodig en hoe stel ik deze data beschikbaar?

Voorwaarde voor data gedreven werken is het ontsluiten en beschikbaar stellen van relevante data. Deze is nu vaak alleen beschikbaar in primaire systemen en verspreid over verschillende afdelingen. We starten met het uniform en klantgericht opslaan van beschikbare data zodat zij bruikbaar worden voor analyse. Initieel kleinschalig zodat we snel toegevoegde waarde aantonen.

Hiermee verrijken we de kennis over de ketens waarin burgers zich bewegen en vullen we een belangrijke voorwaarde in voor gepersonaliseerd interacteren.

Customer<br>Journey

Customer
Journey

Hoe krijg ik regie op de keten van gebeurtenissen? Hoe houd ik daarbij de klant in het oog en verbeter ik onze efficiency?

Wanneer klanten ontevreden zijn en er verschillende afdelingen betrokken zijn bij de dienstverlening is het vaak onduidelijk waar je moet beginnen. Cmotions zorgt in heldere overzichtelijke stappen voor grip door het combineren van interne data, marktonderzoek en dagboekonderzoek onder klanten.

Dit doen we samen met medewerkers en opdrachtgever zodat er voorstellen op tafel komen die een breed draagvlak hebben.

Ontwikkeling<br>competenties

Ontwikkeling
competenties

Hoe zorg ik ervoor dat jonge ambitieuze analisten blijven werken bij onze politieke en grote overheidsorganisatie? Hoe verhoog ik de mobiliteit van ouder analytisch personeel?

Het aantrekken en ontwikkelen analytisch personeel is bittere noodzaak voor een data gedreven overheid. Door een opleidingsprogramma op maat brengen we analisten op het juiste niveau en houden we tegelijkertijd rekening met de strategische context waarin een overheidsorgaan opereert.

Op deze manier zorgen wij voor deskundige en impactvolle interne analisten die mee kunnen praten op strategisch niveau.

Overheid overzicht

Publicaties

Optimaal klantcontact met Conversational AI: 12 september

10 september 2019

Event Tailo en Klantenservicefederatie Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een... lees meer

Vijf redenen waarom datagestuurd werken niet altijd slaagt – en tips om het wel voor elkaar te krijgen

13 juni 2019

Veel organisaties beseffen het belang van data en de toegevoegde waarde ervan voor hun bedrijfsvoering. Datagestuurd... lees meer

Toon meer publicaties

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Wouter van Gils of Ewout Mantel via onderstaande contactgegevens.

Wouter van Gils, Senior Consultant

+31 6 15 46 99 17

w.v.gils@cmotions.nl

Ewout Mantel, Accountmanager

+31 6 29 06 20 07

e.mantel@cmotions.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!