We ontwikkelen op basis van het target to data model van Cmotions een gedeeld inzicht op de doelen van banken en de relatie met de invloeden en drivers daarvan.
Met het maken van de slag naar de middelen, zoals inzichten en relevante data helpen we om data doelgericht in te zetten om uiteindelijke de juiste beslissingen te nemen.
Als we de kracht van data willen verzilveren moeten we grip hebben op de kwaliteit en de toepasbaarheid van deze data.
Door het inrichten van de juiste data governance structuur helpen we om hierin de juiste stappen te nemen en de kracht van data verder te ontwikkelen en te borgen in de organisatie.
Als we data en doel hebben verbonden en de kwaliteit en continuïteit hebben geborgd kan je daadwerkelijk gaan sturen met data.
Daarmee bieden we de uitdaging rondom het gebrek aan inzicht en grip het hoofd en helpen we om betere beslissingen te maken voor ontwikkeling van het bedrijf en beheersing van risico’s.
26 november 2020
Het ontdekken van het voorspellende potentieel van tekst met behulp van topic modeling, word embedding, transfer... lees meer
2 juni 2020
Op vrijdag 5 juni 2020 hosten we een extra – online – editie van onze Meetup.... lees meer
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Peter Reddering via onderstaande contactgegevens.