We voeren een analyse uit op de huidige status van de kanalen en hun samenhang. We kijken daarbij naar de interne organisatie, processen en systemen en de performance van de verschillende kanalen.
We toetsen de huidige situatie en zetten deze af tegen de belangrijkste concurrentie in uw domein en de ontwikkelingen in uw klantenbase zodat we weten waar de strategie zich op moet richten.
Op basis van analyse van de huidige situatie, toetsing aan interne doelen en externe ontwikkelingen komen we tot een optimaal samenspel en inrichting van kanalen. Rekening houdende met klantwensen en gericht op optimale klantbeleving en kosten efficiëntie. Inspelend op de veranderingen in het selfservice en distributie landschap in de bancaire sector.
We stellen een strategie op en vertalen deze naar het “doen” in een praktische roadmap.
Succes van een strategie begint bij het juiste team. Dat is daarmee ook de eerste stap in de uitvoering van de strategie. Het ontwerpen en inrichten van de organisatie.
Daarnaast borgen we voortgang door heldere doelen te stellen en deze vast te leggen en te monitoren in een samenhangend besturingsmodel met bijbehorende dashboards.
26 november 2020
Het ontdekken van het voorspellende potentieel van tekst met behulp van topic modeling, word embedding, transfer... lees meer
2 juni 2020
Op vrijdag 5 juni 2020 hosten we een extra – online – editie van onze Meetup.... lees meer
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Peter Reddering via onderstaande contactgegevens.