Overheid

Optimaal klantcontact met Conversational AI

1 augustus 2019

Op 12 september 2019 organiseert Tailo in samenwerking met de Klantenservicefederatie een event over conversational AI.... lees meer

Vijf redenen waarom datagestuurd werken niet altijd slaagt – en tips om het wel voor elkaar te krijgen

13 juni 2019

Veel organisaties beseffen het belang van data en de toegevoegde waarde ervan voor hun bedrijfsvoering. Datagestuurd... lees meer

KVK

3 april 2019

lees meer

Inspiratiesessie “Data gedreven sturing” op 1 november in Amersfoort

16 november 2018

Hoe word je een data gedreven organisatie? Met cases van UWV en Achmea. Op donderdag 1... lees meer

Data gestuurd werken, hoe dan?

13 september 2018

Wat kunnen publieke organisaties leren van de successen en learnings van data gestuurd werken binnen commerciële... lees meer

Hoe we via kunstmatige intelligentie klanttevredenheid verhogen en kosten verlagen

17 januari 2018

Iedereen die wel eens gebeld heeft naar het servicenummer van een overheidsinstantie of een grote dienstverlener... lees meer

UWV

2 juni 2015

lees meer

Van 120 terabyte naar 40 miljoen euro!

9 februari 2015

Cmotions was dit jaar aanwezig op het Marketing Insights Event (MIE 2015). Samen met het UWV... lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis nooit meer iets op het gebied van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties!