22 juni 2018
Op 3 juli is er een thema sessie van het PIM (Platform Innovatie in Marketing) over data science bij Cmotions (Amersfoort). Waar we ingaan op wat de aanpak van data science in je organisatie, een voorbeeld uit de praktijk en belangrijke learnings op het gebied van segementatie.
In een intieme interactieve themasessie van 3 juli zijn vier sprekers aan het woord over data science in de praktijk:
De avond start om 17.30 uur en sluiten we af met een borrel. Bekijk het volledige programma.
Wil jij ook al deze insights over data science? Meld je dan nu aan via PIM.
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Marketing via onderstaande contactgegevens.
4 mei 2023
Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer
17 april 2023
In elk bedrijf is het een uitdaging om ervoor te zorgen dat we alleen de documenten... lees meer
16 januari 2023
Culture eats data strategy for breakfast Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer