Op woensdag 18 november 2015 vindt de DDMA Data Dag plaats in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. De DDMA Data Dag 2015 gaat over hoe innovatief en intelligent gebruik van klantdata leidt tot nieuwe kansen voor organisaties. Het thema van de dag is dan ook “New business? Smart data!”. Deze dag staat in het teken van verschillende keynote sprekers van onder andere Google, Transavia en Blinklane. Daarnaast presenteren de winnaar en de overige genomineerden van de Customer Data Award 2015 hun inspirerende cases. De genomineerde cases voor dit jaar zijn van KPN, V&D, Sanoma en Emté Supermarkten.
Deze Customer Data Award wordt op dinsdagavond 17 november 2015 uitgereikt tijdens een speciale award avond voor de “vrienden” van de DDMA Data Dag 2015. Kees Groenewoud, directeur van Cmotions, is als voorzitter van de onafhankelijke jury voor de Customer Data Award nauw betrokken bij dit evenement.
Wij brengen u bij deze graag op de hoogte van dit zeer gewaardeerde event en hopen u graag daar te ontmoeten!
Bestel hier uw ticket voor de DDMA Data Dag van woensdag 18 november 2015.
4 mei 2023
Op 21 april 2023 hielden we een heroïsche hackathon waarbij 10 teams van KPN, Rabobank, DPG,... lees meer
16 januari 2023
Culture eats data strategy for breakfast Bedrijven die erkennen dat ze met de inzet van data... lees meer
7 september 2022
Heb je het al gehoord? Er is weer een crisis op komst: Nederland dreigt een nacho... lees meer