Wij staan op Het grootste kennisfestival van Nederland!

17 mei 2017

Artikel geschreven door Priscilla Huisman, Marketing & Communicatie

Op donderdag 15 juni 2017 wordt Het grootste kennisfestival van Nederland georganiseerd van 13.00 t/m 22.30 uur. Een festival dat in het teken staat van netwerken onder het genot van muziek en lekker eten en drinken. Net als vorig jaar zal het Festival plaatsvinden op het Havenkwartier in Deventer: Scheepvaartstraat 13 in Deventer.

Onze collega’s Wouter van Gils en Jeroen Kromme geven tijdens het festival een presentatie over Kunstmatige Intelligentie van 13.30 t/m 14.15 uur. Lees hieronder meer informatie over hun presentatie. Meer informatie over het volledige programma kun je vinden op de website van Het grootste kennisfestival van Nederland.

 

Kunstmatige Intelligentie: denk groot, begin klein 

Als analist of marketeer moet je tegenwoordig zowel alpha als beta zijn. Alleen creatief zijn volstaat niet meer, er is kennis nodig over de inzet en analyse van data om tot de beste beslissingen te komen. Termen als ‘Machine Learning’ en ‘Kunstmatige Intelligentie’ worden gemeengoed. Maar wat is dit nu precies? Waar begin je? En hoe maak je gebruik van deze technieken binnen je eigen organisatie?

In deze sessie denken we groot en beginnen we klein. We laten zien wat onze zelfrijdende auto te maken heeft met 1-op-1 klantcommunicatie. Met maar één doel: jou inspireren én helpen om aan de slag te gaan met data en hiermee hét verschil maken. Of je nu werkt voor een commercieel bedrijf of voor de overheid: we nemen je mee in de wereld van data science, slaan de boel plat en leggen de verbinding met praktische toepassingsmogelijkheden.

 

Over de sprekers

Jeroen Kromme is Senior Consultant & Data Scientist bij Cmotions. Met behulp van data en predictive analytics stelt Jeroen bedrijven in staat de behoeften van de klant beter in kaart te brengen en in de invulling van deze behoeften te optimaliseren.

Bekijk hier het LinkedIn profiel van Jeroen Kromme.

 

Wouter van Gils is Senior Consultant bij Cmotions. In deze rol helpt hij organisaties bij data driven business vraagstukken. Vanuit zijn wetenschappelijke achtergrond richt Wouter zich op innovatieve projecten waarbij data & analytics resultaatgericht toegepast kunnen worden.

Bekijk hier het LinkedIn profiel van Wouter van Gils.

Contact

Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact op met Priscilla Huisman via onderstaande contactgegevens.

Priscilla Huisman, Marketing & Communicatie

+31 6 11 52 81 99

p.huisman@cmotions.nl

Gerelateerd nieuws

KNVB wint DDMA Customer Data Award 2017!

23 november 2017

De DDMA reikte op woensdag 22 november 2017 de Customer Data Award uit. Deze award... lees meer

Mapathon Malawi @ Cmotions

21 november 2017

Voor onze opdrachtgevers en in ons dagelijks leven vinden we het normaal om gebruik te... lees meer

Datagedreven sturing binnen de gemeente

20 november 2017

Een praktijkvoorbeeld uit Utrecht. Datagedreven sturing of informatiegestuurd werken staat steeds vaker op de agenda... lees meer